zaterdag 6 juli 2013

Lijnen door Groningen

Martini, A-kerk, Heilige hart, Synagoge, ja zelfs op het universiteitsgebouw op het Broerplein prijkt een eigenwijs torentje. Wie in Groningen klaar is met de bier hijsen in de kroeg, kan vast op zondag, ergens op een kerkbank, zijn of haar roes uitslapen. Lijkt mij ook wel wat trouwens. Maar ik kan nog even niet slapen, en ook maakte ik deze foto's niet al stappend.

Want ik was op de fiets, met ordners in mijn tassen. Om te gaan kennismaken met mijn nieuwe boekhouder. Want de vorige is met pensioen. Ik had die ballast net zo goed thuis kunnen laten, want deze nieuwe wil alles digitaal aangeleverd krijgen. Heb ik voor niks 's nachts bonnen zitten plakken. Want het is alweer juli, tijd voor omzetbelasting.

Laat ik dat dan maar gaan doen. Op deze zonovergoten zaterdag. En nieuwe tentstokken kopen, en een bankje voor in de klusbus, en wassen draaien, en de rekening schrijven voor de badkamer die ik gister om vijf uur eindelijk klaar had....en... en....
nou ja, geen verhaaltjes schrijven dus.
En ook niet naar de kerk.
Maar zij kon er het bloggen niet laten.

Dan maar plaatjes.


















1 opmerking:

  1. Leuk zo'n moderne boekhouder. Mag je nu alles gaan scannen?

    Mooie foto's heb je weer geplaatst. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier komt lezen! Nog leuker als je laat horen wat je er van vindt.