zaterdag 20 april 2013

Op de motor naar Plato en Krishnamurti aan de Vecht

Hoe ik daar kwam en wat ik daar deed? Ach, dat is een leuk verhaal. Dat ik niet ga schrijven want daar is het veel te lekker weer voor. Er uit, er uit! Op de fiets, met de benenwagen of, voor wie dat leuk vindt, op de motor. De paden op, de lanen in (Oei, wat schaamde ik me als mijn oma dat uit volle borst zong als we 'er even uit' gingen. Maar toch was het leuk)
Geniet er van mensen.
Dat doen de vogels ook.
Al om vijf uur in de ochtend.
Mooi, hè.










2 opmerkingen:

  1. ERop uit met TWEE motorfietsen!!!! Stoere Meid :)
    en alweer leep genoeg om de foto's met reflectie onduidelijk genoeg te maken zodat niemand ziet wie de tweede motard is.....

    Ik zou nog wat schrijven
    but Sorry....
    a summary is not available for this reaction. Register and Upgrade your self to Premier to view my entire reaction.

    ik zou zeggen.....
    WTF????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met twee motoren was ik niet. Het waren er dertig. Minstens. Maar ik zat maar bij ééntje achterop. ;-) De mooiste natuurlijk. Wat dacht je.

    Tja, die 'summary' heb ik maar niet opgezocht. Naam zei me wel iets. Vreemde reactie. Heb 'm verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier komt lezen! Nog leuker als je laat horen wat je er van vindt.